دلگیرم از آدم هایی که می آیند و می روند
غم عشق
به سمت چپ وراست منحرف نشويد بلكه راه ومقصد خود را بريك سنت وروش روشن به سوي دوستي ما قرار دهيد.(قال الامام المهدي عليه السلام) خواهی که جهان در کف اقبال توباشد /آغاز کسی باش که پایان توباشد

 

 

 

با تـــــــــو نیستــم…

 

        بـــــ   خودتـــــــــ نگیر، اصلا تـــــــو یکـــــی نخوانــــــــ…

 

       دارم با خودمــــ  زمزمــــــــــه میکنمــــ  ،با خودمـــــ  حرفـــــ میزنمــــ….

 

       دلگیـــــــــــرم از آدم هایـــــــــــی که مــــــــی آیند و

 

       می رونـــد و پشتــــ  سرشانــــ  را هم نگاهـــــ  نمــــــــی کنند ،

 

       نمیبینند پشتــــــــ   سرشانـــــ    به جای کاســـــــه ی آبــــــــ ،

اشکــــــــــ ریختــــــــــه می شود…


تا کی ؟

 

 

  تا کی عاشق باشم و از عشقم دور ؟

 

تا کی اسیر تنهایی هایم باشم و از یارم دور .....؟

 

تا کی باید به خاطر دوری تو اشک بریزم

 

و حسرت آن دستهای گرمت را بکشم...؟

 

 تا کی باید از خدای خویش التماس کنم

 

 

تا تو را به من برساند ،

 

نزدیک و نزدیک تر کند  تا بتوانم تو را در آغوش بگیرم؟...

 

تا کی باید صدای غم انگیز آواز مرغ عشق را بشنوم

 

و دلم برایت تنگ شود؟

 

تا کی باید غروب پر درد عاشقی را ببینم و دلم بگیرد!

 

تا کی باید تنهایی به خورشیدی که آرام آرام

 

به پشت کوه ها می رود را نگاه کنم

 

وتا کی باید لحظه ها و ثانیه ها را یکی یکی بشمارم

 

تا لحظه دیدار با تو فرا رسد؟

 

خسته ام !

 

 یک خسته دلشکسته عاشق بی سر پناه.... عاشقم !

 

 

تا کی باید کنج اتاق خلوت دلم بنشینم

 

و با قلم و کاغذ درد دل کنم؟...

 

تا کی باید دلم را به فرداها خوش کنم

 

و پیش خود بگویم آری فردا وقت رسیدن است!

 

تا کی باید در سرزمین عشاق سر به زیر باشم و

 

چشمهای خیسم را از دیگران پنهانکنم؟

 

تا کی باید بگویم که عاشقم ، ولی یک عاشق تنها ،

 

عاشقی که معشوقش در کنارش نیست!

 

تا کی باید به انتظارت زیر باران بنشینم

 

و همراه با آسمان بنالم و ببارم....

 

و تا کی باید با دستهای خالی

 

با آغوش سرد ، با دلی خالی از آرزو و امید ،

 

با چشمانی خیس و شاکی زندگی کنم؟

 

آری تا کی باید تنها صدای مهربان تو را بشنوم

 

ولی در کنار تو نباشم عزیزم!

 

تاکی؟




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 3 تير 1393برچسب:عاشقانه, :: 10:55 :: نويسنده : علی فریوریگانه

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید (به ياد تمام پدر ومادران آسماني) اميدوارم تمام آرزوهايتان برآورده شود اهل آسمان وزمين به خاطرظهور او خوشحال مي شوند پرندگان هوا وماهيان دريا باظهور اوشادي مي كنند( امام صادق عليه السلام) نَبِّئْ عِبَادِی أَنِّی أَنَا الْغَفُــورُ الرَّحِـــیمُ ـــــــــ ــــــــــ و مـــن . . . هنــــوز و تا همیشــه به همین یک آیــه دلخــوشــــم: ـــــــــــ ـــــــــ " بندگانم را آگاه کن که من بخشندهی مهــــربانم ! "
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان غم عشق و آدرس ali2014.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 144582
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1


قالب وبلاگ
چت روم





.

.

احاديث طالع بيني
بالا ابزار پرش به بالا ذكر ايام

نمايش تلويزيون آب و هوا Untitled Document

فال حافظ آنلاین

فال حافظ

کداهنگ برای وبلاگ

آچار همه کاره اسنپ گریپ snap n grip پاور بانک 

زیباوب|مرجع طراحی رایگان
داستان روزانه

.

.

NEWS


NEWS

.

.

GET_KOD_Tools

http://hamsafar.loxblog.com/ http://k-love-h.loxblog.com/ saba2015.LXB.ir